Запущений у серійне виробництво два роки тому, KYMCO Dink Street 125, тайваньський максіскутер класу GT, відразу вселив повагу своїми динамічними можливостями, та й якістю виготовлення, і іншими споживчими властивостями. Це відразу позначилося на його становище серед однокласників, з якими він конкурує на рівних, не залишаючи претензій на лідерство серед «молодших GT-Максик».
Сил у боротьбі за ринковий рейтинг цьому моторолеру має додати появу з нинішнього року системи ABS, що є нормальним для класу GT в цілому, але все ще рідкість серед 125-кубових. Поки цією пропозицією можуть похвалитися Yamaha, Honda і Peugeot, а тепер ось - і Kymco. Окремий плюс - наявність «лімітованих серій», додають зовнішнього лиску й респектабельності і без того вельми гідному апарату. Саме представник Limited Edition з індексом SL потрапив на короткий тест до журналістів французького Інтернет-видання Scooter-Infos.com.
Красень максіскутер притягує погляд чорно-матовим стрімким силуетом, подекуди покритим вставками «під карбон». Вітрове скло димчасте. Сіро-сталевий блиск полірованого обода контрастує із золотом забарвлення гальмівних супортів. Кругляччя спідометра і тахометра з аналоговими шкалами і яскраво-червоними стрілками задерикувато дивляться з глибоких колодязів. Між ними розташувався великий рідкокристалічний дисплей, що постачає водія необхідною додатковою інформацією. Кермо регулюється по куту нахилу - явище для 125сс вкрай рідкісне і від того ще більш приємне.
Брак простору за кермом Dink Street 125 ABS водієві не загрожує, як не судилося йому і комплексувати з приводу недостатньої зовнішньої солідності свого транспорту: моторолер побудований на тому ж шасі, що і «старший брат» 300сс. Під стать і зручності практичного використання: широкий передній пластиковий обтічник добре продуманої форми, надійно перекриває водія від потоку зустрічного вітру, об'ємистий багажний відсік у «унітазі», що вміщує два шолома (повнорозмірний і полуінтеграл), стандартний роз'єм прикурювача на 12 вольт в "бардачку" ( на жаль, обмаль і не замикається - і на сонці бувають плями), що дозволяє підключати зовнішні пристрої. На широкому центральному тунелі можна, при необхідності, запросто закріпити спеціальну сумку для поклажі, благо вибір подібних аксесуарів від різних виробників шириться з кожним днем.
Посадка водія комфортна навіть для людей із зростанням помітно вище середнього. «Сходинка» сідла, що грає роль імпровізованій спинки, зі своєю функцією справляється нормально: і підтримує, і по нирках НЕ постукує. А ось у пасажира знайшовся привід для скарги: платформи-підніжки явно завузькі. Використовуючи відкидні підніжки з чіпким покриттям, традиційні для більш компактних моторолерів, «штурман» відчував би себе впевненіше. Амортизатори демонструють надмірну жорсткість, проте під повним навантаженням пом'якшуються і свою роботу виконують гідно. На 14-дюймовому передньому і 13-дюймовому задньому колесах Dink Street 125 ABS котиться надійно і передбачувано, реагуючи на дрібні дорожні нерівності з якоюсь особливою незворушністю.
Поведінка моторолера повністю узгоджується з його класом «дорожніх крейсерів» у поєднанні з малим об'ємом (а значить, і потужністю) двигуна. Від нього не потрібно бритвена керованість і стабільність на надзвичайно високих швидкостях. А при розміреній їзді пілот відчуває себе чудово. Єдиний помічений французьким тестером мінус пов'язаний з рваним і нестабільним темпом міського руху: при їзді в повільному темпі новачок може випробувати труднощі рулювання на моторолері з перевантаженої передньою частиною, що обумовлене загальним надмірною вагою скутера.
Оскільки випробуваний Dink Street - перший з Kymco 125сс, обладнаний ABS, поведінка «гальмівного асистента» стало предметом окремого вивчення в ході експрес-тесту. ABS виробництва Bosch успішно контролює гальмівну потужність двох великих дисків (260 мм спереду і 240 мм ззаду, обидва - з двохпоршневими супортами), демонструючи більшу увагу до заднього колеса. Поріг спрацьовування ABS здався трохи різким, наступаючим якось відразу. Моторолер випробовувався з шинами Maxxis, які встановлюються «у стандарті» на цю версію, і пройшов тест успішно, принаймні, на сухому асфальті. Оскільки перевірка була не полігонної і цілком залежала від погода, переконатися в настільки ж надійне поведінці систем на мокрому покритті не виявилося можливим. Повіримо виробникові на слово: їзда під дощем також буде безпечною з точки зору гальмівних реакцій.
Двигун чорно-золотавою Limited Edition той же, що і у стандартної версії, і так само мляво на низьких обертах. Особливо це відчувається в міському потоці транспорту. Моторчик ніби неохоче намагається «розштовхати» важку машину зі старту. Це почуття зникає після 40-50 км / год, коли двигун начебто прокидається і, зрозумівши, що господар не пожартував і справді хоче їхати, розганяє моторолер вже зовсім з іншим темпераментом. Максимальна швидкість, згідно вимірів, становить цілком гідні в цій категорії 112 км / год (штатний спідометр в цей час показує трохи більше 120).
Підводячи підсумки тесту, французькі журналісти до незаперечних переваг моделі віднесли сам факт наявності ABS і надійність її роботи, незважаючи не кілька своєрідне поведінка, непогану керованість в більшості робочих режимів, обсяг багажника. Заслуговують нарікань (і доробки на наступних моделях) визнані недоліки комфорту, особливо пасажирського, недолік потужності на малих обертах, а також слабкий світло. Зіставивши плюси і мінуси, автори тесту прийшли до висновку, що, з урахуванням ціни конкуруючих моделей, свої € 3890 Dink Street 125 ABS (така ціна стандартної, не «лімітованої» версії) відпрацьовує чесно. Але на більше претендувати навряд чи може. Принаймні, поки що.
Деякі технічні дані: Двигун: одноциліндровий 4Т, з водяним охолодженням, SOHC, 4 клапани Робочий об'єм: 124 см3 Діаметр циліндра / хід поршня, мм: 54 х 54,5 Максимальна потужність: 14,9 к.с. при 9000 об / хв Крутний момент: 11,6 Нм при 7000 об / хв Система подачі палива: уприскування Зчеплення: відцентрове Рама: із сталевих труб Підвіска передня: гідравлічна вилка зі стійками Ø33 мм, хід 80 мм Підвіска задня: 2 регульованих амортизатора, хід 80 мм Гальма передні: 1 диск діаметром 260 мм, з двохпоршневими супортом Гальма задні: 1 диск діаметром 240 мм, з двохпоршневими супортом Гума: 120/80 х 14 спереду; 150/70 х 13 ззаду Довжина моторолера: 2200 мм Висота по сідло: 775 мм Суха маса: 167 кг Ємність паливного бака: 12,5 літрів Максимальна швидкість: 112 км / год Прискорення 0-100 км / год: 9,2 с Середня витрата палива: 3,7 л/100 км Дальність пробігу на одній заправці: 330 км
Джерело: MOTO.com.ua
|